FCB-Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joseph Akpala

2 plaatsers

Ga naar beneden

Joseph Akpala Empty Joseph Akpala

Bericht  VVazquez_ za jan 07, 2012 12:05 am

Club wil contract Akpala verlengen

Joseph Akpala kreeg afgelopen zomer te horen dat hij mocht vertrekken bij Club Brugge. Hij bereikte zelfs een akkoord met Zulte Waregem, maar bleef uiteindelijk in het Jan Breydelstadion. Intussen scoorde hij al elf keer en knoopte Club gesprekken aan om zijn contract, dat afloopt in juni 2013, open te breken.

'Dat Club weer in mij gelooft, moet wel te maken hebben met de manier waarop ik alles heb benaderd', zegt Akpala. 'Toen het team me nodig had, kon het altijd op mij rekenen. Ik heb wat afgelopen zomer gebeurd is, achter mij gelaten.'

Akpala staat niet weigerachtig tegenover een verlengd verblijf, zelfs als er nog een spits bijkomt. 'Blijven zou geen slecht idee zijn', zegt hij. 'Ik ben hier thuis, ken de club, de mentaliteit en de mensen. Ik zit goed bij Club Brugge, al wil ik natuurlijk spelen.'

Bron: De Standaard
VVazquez_
VVazquez_
Admin
Admin

Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 31-12-11

https://fcb-forum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Joseph Akpala Empty Re: Joseph Akpala

Bericht  iloveclub wo jan 11, 2012 2:28 am

VVazquez_ schreef:Club wil contract Akpala verlengen

Joseph Akpala kreeg afgelopen zomer te horen dat hij mocht vertrekken bij Club Brugge. Hij bereikte zelfs een akkoord met Zulte Waregem, maar bleef uiteindelijk in het Jan Breydelstadion. Intussen scoorde hij al elf keer en knoopte Club gesprekken aan om zijn contract, dat afloopt in juni 2013, open te breken.

'Dat Club weer in mij gelooft, moet wel te maken hebben met de manier waarop ik alles heb benaderd', zegt Akpala. 'Toen het team me nodig had, kon het altijd op mij rekenen. Ik heb wat afgelopen zomer gebeurd is, achter mij gelaten.'

Akpala staat niet weigerachtig tegenover een verlengd verblijf, zelfs als er nog een spits bijkomt. 'Blijven zou geen slecht idee zijn', zegt hij. 'Ik ben hier thuis, ken de club, de mentaliteit en de mensen. Ik zit goed bij Club Brugge, al wil ik natuurlijk spelen.'

Bron: De Standaard
ik hoop dat akpala zelf wil verlengen want hij is goe bezig

iloveclub
Rookie
Rookie

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 05-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum