FCB-Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Football Manager 2012

4 plaatsers

Ga naar beneden

Football Manager 2012 Empty Football Manager 2012

Bericht  VVazquez_ zo jan 01, 2012 9:20 am

Iedereen speelt het wel! Vertel hier uitgebreid over jouw carrière als trainer! Smile
VVazquez_
VVazquez_
Admin
Admin

Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 31-12-11

https://fcb-forum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Football Manager 2012 Empty Re: Football Manager 2012

Bericht  JorgaBojan ma jan 02, 2012 9:31 pm

Westerlo:

Seizoen 1:

Competitie: Vrijwel gemakkelijk kampioen gespeeld clown Laten we zeggen dat ik het meeste moeite had in de matchen tegen Bergen, de topploegen kwamen en gingen plat naar huis :p (Play-Offs waren realistisch Gent verloor 3plaatsen, RSC* werd tweede, Standar derde (Club pas 12de :L)

Beker: In de eerste ronde waarin Eerste Klassers meededen direct al toppers buiten mij en Gent eruit. De volgende ronde was het dan dé Clash tussen Westerlo en Gent en ik won met 1-0, door Gent-huurling Arbitman. De boulevard lag open en ik stoomde makkelijk naar de beker Wink.

Europa: Eerste ronde makkelijk door vs Llanneli (7-1 en 1-2 (2x gewonnen)), de ronde daarachter thuis met 1-0 van Palermo gewonnen, terug 1-0 verloren. Verlengingen standgehouden en op penalty's 7-8 gewonnen. De laatste kwalificatie 3-1 gewonnen tegen Sturm Graz en de terugmatch 1-1.

In de groepsfase loot ik Schalke, Besiktas en APOEL Nicosia, zware loting. APOEL twee keer met zware cijfers onderuit (ik won dus) (4-1 en 0-3), Besiktas was mijn evenknie maar sukkelde tegen Schalke en één keer tegen APOEL, ik won thuis en speelde uit gelijk. (1-0 en 1-1). Tegen Schalke stuntte in 2maal. In de laatste minuut won ik op Schalke en thuis was ik als geplaatst als groepswinnaar en speelde ik vol vertrouwen Schalke naar huis. (0-1 en 2-0).

In de Knock-Out ronde kwam ik eerst tegen Dinamo, die ik uit in de grond pushte en thuis gewoon standhield. (0-6 en 1-1) Toen kwam ik tegen Ajax, een moeilijke maar te doene klant. Op Ajax speelde ik 2-2 gelijk en thuis won ik met 1-0, door dus. (2-2 en 1-0) Dan heb ik enorm geluk met de loting want ik loot in de Halve Finale het Franse Socheaux in de eerste minuten lijk ik op een muur te stoten maar eens ik er door ga gaat het snel, uit houdt ik gewoon stand. (5-0 en 1-1) In de Halve Finale loot ik Bayern München. Zij vochten op dat moment een kampioenenduel uit met Schalke en gingen Westerlo eventjes met hun halve B wassen (met wel enkele A spelers). Westerlo geeft Bayern voor eigen publiek voor schut en vernedert de ganse equipe, invaller Ribery en Robben kunnen niks tegen de sterke Westelse muur 0-4 in München. Thuis komt Bayern wel met een A-elftal, alsof er niks gebeurd is maar Westeltje houdt stand en sleept er op het laatste nog een gelijk spel uit (0-4 en 1-1).

Westerlo speelt de Finale tegen Tottenham. Tottenham is de betere ploeg en speelt Westel weg maar een sublieme Verbauwhede klopt alles eruit. Via Omar Perez en Phillip Hosiner komt de bal in de 85e minuut voor de voeten van Shlomi Arbitman die de kampioenentreffer keihard in de kruising knalt. Westerlo wint de Europa League en een dubbel in België!


JorgaBojan
Rookie
Rookie

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 02-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Football Manager 2012 Empty Re: Football Manager 2012

Bericht  IjfVazquez13 ma jan 02, 2012 10:10 pm

Ik heb nu kampioen gespeeld met Everton ^^
Ik was vroeg uitgeschakeld voor de bekers maar dat was in mijn voordeel (:
IjfVazquez13
IjfVazquez13
Rookie
Rookie

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 02-01-12
Leeftijd : 33
Woonplaats : Brielen

Terug naar boven Ga naar beneden

Football Manager 2012 Empty Re: Football Manager 2012

Bericht  iloveclub zo jan 08, 2012 5:05 am

ik ben als trainer kampioen geworden met club brugge en ben gevraagt als trainer bij barca en ben daar nu al 4 jaar op een rij kampioen

iloveclub
Rookie
Rookie

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 05-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Football Manager 2012 Empty Re: Football Manager 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum